فرماندار مهرستان مطرح کرد:

هفته قوه قضاییه؛ تجلی عدالت، قانون و خدمت

فرماندار مهرستان گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های خادمان عدالت و تبیین نقش مؤثر دستگاه قضایی در صیانت از حقوق مردم و گسترش امنیت اجتماعی است.

مجیب‌الرحمان دهانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صدای‌ماشکید»، بیان کرد: هفته قوه قضاییه یادآور مجاهدت‌ها و خدمات ارزشمند مجموعه‌ای است که مسئولیت خطیر تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم و پاسداری از قانون را بر عهده دارد؛ هفته‌ای که با نام و یاد شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران وفادارش عجین شده و نمادی از ایستادگی در مسیر حق و عدالت به شمار می‌رود.

وی افزود: اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به رئیس محترم قوه قضاییه، کارکنان خدوم دستگاه قضایی و تمامی دست‌اندرکاران عرصه عدالت، به‌ویژه مجموعه قضایی شهرستان مهرستان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرماندار مهرستان ادامه داد: بدون تردید تلاش‌های صادقانه و مسئولانه مجموعه قوه قضاییه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گسترش امنیت و رسیدگی عادلانه به مطالبات مردم، نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و استحکام بنیان‌های اجتماعی دارد.

دهانی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای خدمت‌رسانی، تحقق عدالت و رفع مشکلات مردم باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سایه الطاف الهی و با همکاری و همدلی تمامی مسئولان، شاهد تحقق هرچه بیشتر عدالت، قانون‌مداری و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف شهرستان مهرستان باشیم.

فرماندار مهرستان در پایان گفت: از درگاه خداوند متعال برای تمامی خدمتگزاران عرصه عدالت، توفیق روزافزون، سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت دارم.

 

انتهای خبر/