شهید احمدرضا نیکبخت در وصیتنامه خودنوشت: برادرانم جبهه را خالی نگذارید.
شهید «احمدرضا نیکبخت» در قسمتی از وصیتنامهاش مینویسد: دوستان گرامی که زمانی با هم بودیم اگر از من ناراحت شدهاید مرا حلال کنید و سعی کنید که تمام اعمالتان الهی باشد.